Googla CdA Resort. Gör det. Ser ni. Där är jag nu. På 15:e våningen och utsikten är den här.
Jag har varit här otaliga gånger tidigare, till och med jobbat (två pass, det var fruktansvärt) i baren.
Men jag har aldrig bott över tidigare. Inte min man heller, som ändå är uppvuxen i krokarna. Men nu, bjöd svärfar stort och vi har sovit över med kusiner och faster och farbror. Barnen är saliga. Tur ändå att det kommer en vardag så småningom.
Efter frukost ska vi gå en promenad längs stranden, ca en halv kilometer till mitt gamla jobb. Där jag jobbade när storskruttan föddes.
Och sen ska vi bada. Bada, bada, bada.
Och sen ska vi bada. Bada, bada, bada.
.jpg)
No comments:
Post a Comment