Tuesday 18 June 2024

Glöm inte tandborsten?

Vi är i Gdynia. Resan ner gick supersmidigt med bil till Skellefteå och sedan direktflyg till Gdansk.
Vår Airbnb är ren, mysig och ligger mittemot en stor park. Lovande start med andra ord.

Det har varit en intensiv senaste vecka med skolavslutningar, forskningsplanen, mycket jobb för mannen osv. Vi har alla sett fram emot resan men packning och förberedelser har skett lite hipp som happ. Det ska tillexempel bli väldigt spännande att se vad lillskruttan packat eftersom jag varken hann eller orkade gå igenom hennes väska. Två leksakshästar, en handväska och en byxdress har jag sett hittills iallafall.

Själv glömde jag tandborsten. Men jag kan faktiskt inte komma på en enda grej som är lättare att ersätta.

2 comments:

  1. Det mesta går ju att ersätta, men satan vad jobbigt det är att inte packa ett basic apotek och så blir nån sjuk. Så måste man försöka hitta de vanliga medicinerna som kostar 17 och tar tid. Eller regnkläder/varma vinterkläder. När a var ansvarig för packningen lyckades han en gång missa vinterkläder på vintern och galonöverdrag på slaskvintern. Så surt att försöka hitta.

    ReplyDelete

Ärrad

Antibiotika is da shit. Infektionen har redan blivit jättemycket bättre och när jag väl tagit igen sömnbristen efter en nästan helt sömnlös ...