Monday 27 September 2021

Bonjour

Lägger en sista (darrig och skadad) hand vid dagens presentation. Känner mig märkligt lugn trots att jag inte riktigt har grepp om hur det ska gå. Mycket för att den innehåller en stor del diskussionspunkter och de kan jag ändå inte styra över eller förbereda mer än till en viss gräns. 

Resan till Bryssel igår gick så friktionsfritt att jag nästan blev besviken (bara nästan alltså). Behövde inte ens visa upp mitt amerikanska vaccinkort, som jag ju oroat mig så för att Belgien inte skulle acceptera. Och barnen har det bra med farmor och farfar.

Nu har jag precis ätit smaklös toast med laughing cow, druckit två koppar kaffe och utmanat handleden i att gröpa ur en kiwi med sked.   

2 comments:

  1. Men så spännande! Sparka rumpa nu och bra tänkt - det måste inte bli perfekt. Good enough är per definition perfekt nivå.

    ReplyDelete
  2. Heja hoppas det gick toppenbra!

    ReplyDelete

Vad tror ni om det här då?

Ni vet hur man ibland inte kan släppa något som någon sagt? Även om det handlar om en till synes trivial kommentar.  Vad menade människan eg...