Friday 30 June 2023

Sommarlov

Nu har barnen det iallafall. Jag jobbar min sista dag idag innan jag har ledigt hela 10 dagar för att underhålla den amerikanska släkt som anländer klockan 17 i eftermiddag. Sen kommer jag jobba två veckor, varav den ena veckan mest består av ett projektmöte i Prag, och sen är jag återigen ledig lite drygt två veckor efter det. 
Det blir den sommaren, upphackad som en pytt, men förhoppningsvis fin ändå. 
Ser fram emot att låta barnen vara uppe lite senare utan stress över tidiga mornar dagen efter.
Ser fram emot lata middagar, morgondopp, och bok istället för mail när en lugn stund infinner sig. 
Ser fram emot en vardag med familjen utan skola och jobb . 

No comments:

Post a Comment

En bok

Jag har precis läst ut Mamma är bara lite trött av Sara Beischer.  Den låg lite väl länge på nattduksbordet innan jag vågade öppna den pga ...