Thursday 27 May 2021

Är jag gammal nu?

Funtar dessutom på om jag fått en spricka i handleden. Vänster, tack och lov. Men ont gör det, speciellt om jag får för mig nåt så dumt som att stödja på den i en viss vinkel.  

I tisdags välte jag cykeln. Det vart en såndär balansgrej när jag hade cykelkorgen full med tungt jox och lillskruttan fastspänd bak och skulle precis hoppa på när storskruttan ropade nåt om tappad sko eller var det nu var. Så jag välte. Skrapade upp benet lite. Lillskruttan fick en minimal skråma på armen och grus i mackan som hon höll på att äta. Och så gjorde jag illa handleden. Det känner jag mer och mer för varje dag liksom.

Så kan det gå. 

No comments:

Post a Comment

Analysera mera

Igår ringde jag och ställde mig i kö för samtalsstöd via Svenska Kyrkan. Har gått där tidigare, i samband med att lillskruttan föddes. De va...