Thursday 27 May 2021

En morgon när kaffet får ta tid

Äntligen en lite lugnare morgon. Och natten som var sov båda barnen mellan 20 och 06:30 i eget rum utan att vakna, eller iallafall väcka mig. 
Välbehövligt. 

Imorgon ska våra två projektassistenter äntligen lämna in sina masteruppsatser. Jag har blivit någon slags redigerare, handledare, bollplank, stöttepelare till båda två och till viss del undvikt att vara på kontoret för att lättare kunna ducka från deras panikfrågror.
Men nu är det snart över.
Hoppas för allas skull att de får godkänt båda två.

Nu ska jag se klart Picture a Scientist inför paneldiskussion i eftermiddag. Började igår men var tvungen att gå och lägga mig när det var 20 min kvar.
Har ni sett den?

Den är bra. 

No comments:

Post a Comment

Analysera mera

Igår ringde jag och ställde mig i kö för samtalsstöd via Svenska Kyrkan. Har gått där tidigare, i samband med att lillskruttan föddes. De va...