Monday 31 May 2021

Popcorn

 (en del av) Det som poppar i min hjärna just nu:

- Kontraktet. På torsdag ska vi skriva kontrakt angående uthyrning av lägenheten i andrahand i sommar. Popp!

- Fokusgruppen. Vi har haft tre stycken redan, på engelska. Nu ska vi ha en på svenska. Måste översätta allt material. Eller inte allt kanske. Men en del. Vilket? Popp!

- Semester. När ska jag ha den? När ska jag jobba? Jamen det beror ju på... Popp!

- Covidtesterna, covidtesterna, covidtesterna. Popp!

- Reseförsäkring. Nu när UD vägrar ta USA från svarta listan.... suuuuuuck. Popp!

- Stugan. Var där med mina föräldrar igår och jobbade. Något som jag knappt vet vad där är läcker. Utedasset behöver ny sittring. Beställ. Köp. Fixa. Glöm inte. Popp!

- Styrgruppsmötet. Jag ska presentera kommunikationsplanen. Popp!

- Hur blir det till hösten? Ja det beror ju helt på det där... det där andra popcornet. 

Poppelipopp. Popp. 


No comments:

Post a Comment

Vad tror ni om det här då?

Ni vet hur man ibland inte kan släppa något som någon sagt? Även om det handlar om en till synes trivial kommentar.  Vad menade människan eg...