Monday 2 August 2021

It's the little things in life..

När folk säger att det är de små sakerna... så menar de:

Att kunna använda tandtråd
Att kunna raka båda armhålorna själv
Att kunna sätta upp håret i en tofs utan assistans från sin make, det är helt skadat att han inte fattar hur man gör.... jag går i samma tofs i dagar för att undvika den kvart av orimligt bråk som uppstår när mitt hår ska sättas upp

Min arm väger tusen döda kilon och axeln värker. Det är varmt som fan ute och jag börjar känna att augusti är välkommen. 

5 comments:

  1. Men plackers? Det är ju iaf enhandstandtråd, den enda jag kan använda pga tätt mellan tänderna. Hoppas det kan hjälpa dig med en av de little things! I Umeå var det 13 grader i morse, jublade lite 😁

    ReplyDelete
  2. Jag provade plackers för flera år sen, eftersom farsan är helt frälst, men föredrar vanlig, platt, tandtråd. Nu har jag nån b-version av plackers som funkar okej som dåligt substitut ... men med fel hand kommer jag ändå inte åt särskilt bra. I-landsproblem.

    ReplyDelete
  3. Men herregudFÖRLÅT jag har inte hängt med!
    Vilket jävla skit! Tusen kryapåtelepatikramar! ❤️❤️❤️
    //. LoHe

    ReplyDelete
  4. Tack snälla, det blir långsamt bättre

    ReplyDelete
  5. Tack snälla, det blir långsamt bättre

    ReplyDelete

Den jag är och den jag vill vara

Jag älskar inte att laga mat. Som alla friska föräldrar får jag nånslags inre tillfredsställelse av att se mina barn äta mat nyttig, lagad m...