Sunday 24 October 2021

Trött söndag

Jag tror att min svärmor har adhd. Och att jag i mitt eget stilla sinne tror det gör ju om något bara att jag har lite större överseende med hennes klumperi. Så vi säger så.

Polska negmammans man och stora barn var här på Halloweenmiddag idag. Hon var hemma med sjuk bebis. Det är som standard nu. Jag umgås med honom och de äldre barnen, hon och bebis är hemma. Det är synd. Alltså jag tycker synd om henne. Har inte träffat henne på jättelänge och skulle väl överdriva om jag sa att jag saknar henne. Men det betyder inte att jag inte önskar henne en frisk bebis och lite social stimulans.


Själv har jag överdoserat i social stimulans i helgen tror jag. Eller så är jag bara lite grinig. Ser nästan fram emot måndag.

No comments:

Post a Comment

Analysera mera

Igår ringde jag och ställde mig i kö för samtalsstöd via Svenska Kyrkan. Har gått där tidigare, i samband med att lillskruttan föddes. De va...