Thursday 12 January 2023

På väg hem

Precis som vanligt har vi nästan ingen tid alls att faktiskt se staden vi befinner oss i. Hade så gärna velat se katedralen men den stänger kl 18 och då är vi aldrig klara. 
Många i projektet anländer tidigt eller reser hem lite senare från såna här möten för att hinna turista också, men som förälder finns sällan utrymme för det.

Men jag ska inte klaga. Har ätit världens godaste paella, druckit starkt kaffe och sprudlande cava, sett medelhavet från Barcelonas strand, och sovit ensam i rena lakan medan min mamma skött mina jetlaggade barn. 

Det ska hon få en spadag för, by the way. 

No comments:

Post a Comment

Analysera mera

Igår ringde jag och ställde mig i kö för samtalsstöd via Svenska Kyrkan. Har gått där tidigare, i samband med att lillskruttan föddes. De va...