Thursday 9 March 2023

Inlandsbloggen

Det är ändå väldigt roligt, det är det. Humorn i detta har absolut inte undgått mig. 

Vår vän tjatar och tjatar om att våra familjer ska åka till Storuman tillsammans. Vi ger till slut med oss. Bokar egen stuga. Tar ledigt. Packar bilen och kör hit. De får vattkoppor och stannar hemma. Han tycker nog inte att det är fullt lika komiskt. Skickar meddelanden och ber om ursäkt, tipsar om vilken pizzeria som är bäst (den på tågstation) och hoppas att vi ska ha så kul att vi vill komma hit igen. 

Vad ska jag säga. Han ska inte hoppas för mycket.

4 comments:

  1. Mycket bra koncept just nu med titlarna. Undrar hur länge du klarar att hålla det?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sluta på topp eller köra in i kaklet liksom

      Delete
  2. Vill ni följa oss till Hoting på påsklovet? 😂

    ReplyDelete

Höll andan, tappade andan. Tar ett djupt andetag.

Han fick jobbet.  Precis när jag på riktigt trott att det inte skulle bli så och ställt in mig andra alternativ. Så fick han det.  Jag har s...