Tuesday 7 March 2023

Skönhetsbloggen

Har använt både schampoo och hudvård från Under Your Skin i flera månader nu och resultatet (trumvirvel) är detta:
Mitt hår älskar shampot. 
Mitt fejs älskar inte hudvårdskitet. 

Inget ont om varken företaget eller produkterna i sig. Men nä, mitt ansikte kom inte överens med det alldeles naturliga och veganska och allt-vad-det-var detoxkitet. Fick finnar och kände mig torr trots kräm och serum.
Nu är jag tillbaka till olja.
Två nätter med ansiktsolja i fejjan innan sängen och finnarna är borta. 

4 comments:

  1. Bara för att det är naturligt måste det ju inte vara bra (för alla). Jag har testat mig fram och vet nu att jag behöver ha squalene i mina fuktkrämer, annars känner jag mig alltid torr. Då vet man det, liksom! Olja funkar för dig! 👍

    Lohe

    ReplyDelete

Andras ungar

Grannungarna, det är ett gissel.  Jag är inte alls för snäll. Men möjligen alldeles för vek.  Ett skav är det.  Men alltså.  Vi bor i lägenh...