Tuesday 5 March 2024

Trots det

Sista kvällen i den lilla optimerade fjällstugan.
Imorgon kör vi tillbaka till storstan.

Vi har haft samanlagt två timmar sol på fyra dagar. Jag tror att fjällen här är jättefina, men vet ej för jag har inte kunnat se dem genom mannagrynsgröten som legat tät på toppen.
Både jag och min man har jobbat en hel del, på morgonen före backen (pga noll sol har vi inte haft direkt bråttom ut) sen igen en stund på eftermiddagen. 
Det var ingen After Ski alls, noll live-musik, vilket även möjliggjorde punkten ovan. 

Trots det har vi haft en väldigt lyckad skidsemester.
Barnen har varit sams 90 procent av tiden om man räknar lite generöst.
Lillskruttan har gjort enorma framtsteg i backen vilket bådar väldigt gott inför påsken.  

Påsken. Mer skidor. Mer fjäll. Jag längtar. 

2 comments:

Touché

Igår var sista gången för terminen på simskolan och barnen, som gått i samma grupp, klarade båda Bläckfisken.  Ingen av dem är speciellt för...