Tuesday 17 September 2024

Mål i sikte

Nu har jag bokat våra biljetter. 
Köpt. Köpt för dyra pengar.
Våra biljetter så vi kan åka te amerikatt och spendera en månad som familj, med familjen. 
Moffa oss i allt amerikanskt götta.
Det blir nog bra. 
Ser fram emot det. 

I övrigt har jag njutit av att ha min syster på besök i fem dagar.
Två vuxna i huset, liksom. Vilken grej. 
Sushi the cardborre cat har också njutit av besöket. Han skulle behöva sig en riktig hemmasittare att sitta på därhemma.
Då skulle han må, kattgubben. 
Nån att sätta klorna i. 
Han rivs inte, men han är på riktigt som en kardborre som naglar sig fast i kläder och sedan kurrar som en hel båtmotor. 
Lever han till jul får han försöka överleva julen hos min mor.
Det kan bli tufft.
Men än så länge klamrar han sig fast, bokstavligen.  

No comments:

Post a Comment

Mål i sikte

Nu har jag bokat våra biljetter.  Köpt. Köpt för dyra pengar. Våra biljetter så vi kan åka te amerikatt och spendera en månad som familj, me...