Tuesday 1 October 2024

Lite stabilitet tack?

Jag sökte ett nytt jobb imorse. Har inte sagt något till chefen eller till min närmaste kollega. Det låter kanske alldelens självklart, men för mig är det inte det. 
Har inte sagt något till chefen pga tänker att det är onödigt om jag inte ens får en intervju. Får jag en intervju ska jag säga det, har jag tänkt.
Han kommer knappast bli jätteförvånad med tanke på det ekonomiska läget och kommande förändringar. Men det känns ändå inte ok att berätta för någon annan medarbetare utan att chefen vet det, den relationen tycker jag ändå att vi har. 
Så ja, nu håller jag tummarna för en intervju. 
Mer än så vet jag ärligt inte för guh, kan allting bara sluta vara så förbannat föränderligt hela tiden. 

No comments:

Post a Comment

Mind you

Känner att det här är nog sista gången med det här upplägget. Alltså att min man är i långtbortistan medan hans föräldrar kommer hit i flert...